Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2009

Here come's the sun..


Δεν έχω να γράψω κάτι συγκεκριμένο ούτε έχω ιδιαίτερή έμπνευση αυτή τη στιγμή.Θέλω όμως να γράψω κάτι αποχαιρετώντας το 2009.Ακούγεται γραφικό όμως έχω την ανάγκη να το κάνω.Έχω την ανάγκη να διώξω μακριά μου όλα τα άσχημα πού συνέβησαν αυτή τη χρονιά.Και ναι ήταν πολλά..Πάρα πολλά.Είναι αστείο το πώς μέσα σ ένα δευτερόλεπτο ξεκινάει μια καινούργια χρονιά και όλοι νομίζουν πώς τα προβλήματα τους έχουν λυθεί.Πολύ αστείο.Πφφ...Δεν έχω χρόνο.Αυτή τη μέρα όλοι τρέχουν.Γιατί δν ξέρω.Και έχει και μια ωραία ταινία τώρα στην τηλεόραση,δε βλέπω συχνά όμως αυτή τη στιγμή μου αποσπάει την προσοχή.Και σκέφτομαι να γράψω κάτι πιασάρικο ή κάτι ψαγμένο για το τέλος όμως..Και με παίρνουν και τηλέφωνο από κάτω να μου πουν ότι με περιμένουν..Και γω πρέπει να φύγω.Το ίδιο πρέπει να κάνει κι αυτή η χρονιά...Σ' αφήνω μ' ένα όχι τόσο πετυχημένο κείμενο όσο τα άλλα..Τουλάχιστον σκέφτηκα να μη σ' αφήσω παραπονεμένο ε;..'Ολα όσα μου πήρες να μου τα φέρεις στο διπλάσιο..Αξίζω πολλά..Το ίδιο και συ..Ανατρίχιασα.Και μόλις άρχισε να βρέχει.'Ενας όμορφος τρόπος να σ' αφήσω..Με βροχή..Όπως ήταν κι αυτός ο χρόνος για μένα και για την ψυχή μου..Βροχερός..Καλή χρονιά....

Εβελίνα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα