Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2009

Remember remember the 6th of December..


Επιτέλους είχε φτάσει η ώρα για να κοιμηθώ.Ακόμα καλύτερα έφτασε η ώρα για να ξυπνήσω χωρίς ξυπνητήρι.Πώς όμως να συνεχίσω να κοιμάμαι;Η εικόνα του Αλέξη περνάει όλη την ώρα μπροστά απ' τα μάτια μου.Κι έτσι ξυπνάω.Νιώθω την ανάγκη να βγω στο δρόμο να φωνάξω να διαδηλώσω και 'γω να επαναστατήσω.Όμως δεν ξέρω το γιατί.Από θυμό;Από θλίψη;Από καγκουριά;Δεν ξέρω τι απ' όλα με σπρώχνει εκεί.Μάλλον έχω πολλά μέσα μου και είναι μια καλή ευκαιρία να ξεσπάσω.Δε θέλω να επεκταθώ στο θέμα όπως φαντάζομαι θα κάνουν όλοι.Μου φτάνει να ξέρω το πόσο ανατριχιαστικό είναι το να βγεις με τους φίλους σου για να γιορτάσεις τα γενεθλιά σου και αντί για αυτό να πέφτεις νεκρός στο δρόμο.Δυστυχώς κάτι τέτοιες τραγικές στιγμές δεν μπορούν να σβηστούν.Ο χρόνος δε μπορεί να γυρίσει πίσω.Και το χειρότερο είναι πώς όλοι αργά ή γρήγορα θα ξεχάσουν.Ίσως να 'ναι καλύτερα να ξεχάσουν απ' το να εκμεταλλεύονται το θάνατο ενός παιδιού για να εκφράσουν τις πολιτικές τους ανησυχίες.Κάτι τέτοιες ώρες είναι πού φοβάμαι.Πού νιώθω ότι σ' αυτό τον κόσμο είμαστε μόνοι μας δε μας προστατεύει κανείς.Νιώθω ότι κάθε φορά πού φεύγω απ' το σπίτι μπορεί να μη ξαναγυρίσω γιατί μπορεί να μου συμβεί ότι πιο απρόσμενο.Δε νομίζω ότι ο Αλέξης εκείνη τη μέρα βγήκε για να πεθάνει.Θα 'θελα πολύ να κάτσω να αναλύσω το τι σημαίνει "σκοτώνω κάποιον" όμως δεν έχω τη δύναμη να το κάνω.Ποιος είναι αυτός πού μας δίνει το δικαίωμα να αφαιρούμε τη ζωή κάποιου;Τη ζωή ενός παιδιού.Ειλικρινά δεν έχω κουράγιο.Προτιμώ να πάρω μια φωτογραφική μηχανή και να βγω τώρα στους δρόμους παρά να γεμίζω τις σειρές αυτού του blog με πληγές πού δε μπορούν να σβηστούν.Γι' αυτό το μόνο πού έχω να πω εγώ δηλαδή όχι εγώ αλλά ο Θάνος Ανεστόπουλος είναι "Τροφή των χοίρων έγιναν οι πιο λευκοί μας κρίνοι.."και όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Η Ελλάδα απέκτησε μια νέα εθνική εορτή ή μάλλον εθνική επανάσταση.Μετά τη 17 Νοέμβρη σειρά έρχεται να πάρει η 6 Δεκέμβρη.Γι' αυτό συγγνώμη αλλά έχω ένα ποίημα να ετοιμάσω.Και δε θα σου αφήσω αυτή τη φορά κάποιο τραγούδι.Θέλω να υπάρχει απόλυτη σιωπή.Τ' ακούς;..ΣΙΩΠΗ.
Εβελίνα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα