Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

I drink to get drunk.

Ένα ρεμάλι.Αυτό είμαι.Όχι δεν ήμουν πάντα.Τώρα είμαι.Τι να κάνουμε;Μ' αρέσει.Ναι ρε γιαγιά προφανώς και δεν ξενυχτάω μόνη μου προφανώς και δεν είμαι η μόνη πού κοιμάται αφού βγει ο ήλιος.Το χω ξαναπεί.Όταν κοιμάμαι νιώθω ότι χάνω ώρες απ' τη ζωή μου.Όταν πίνω νιώθω ότι κερδίζω.Έρχεται όμως μια στιγμή πού λες αρκετά.Ε ήρθε αυτή η στιγμή για μένα.Είναι η στιγμή πού απ' τη μέθη σου ξεχνάς τι είναι πραγματικότητα και τι όχι,ξεχνάς τι έχει συμβεί πραγματικά και τι έβλεπες απλά στον ύπνο σου.Η στιγμή πού τους μισείς όλους η τους αγαπάς όλους.Με χειρότερο κομμάτι τη στιγμή πού θες να δείξεις τους άλλους το πόσο τους μισείς ή πόσο τους αγαπάς και εκεί τα γαμάς όλα.Ε τι να κάνω δεν πίνω συχνά αλλά όταν πίνω εκδηλώνομαι.Και είμαι χαρούμενη.Αφήστε με να είμαι χαρούμενη έστω και με τεχνητή χαρά.Ουφ.Και είναι πού λες τώρα Κυριακή ξημερώματα και γυρνάω σπίτι με τη βοήθεια του κοινού κάθομαι στο πάτωμα και μπαίνω σε βαθιά σκέψη και συλλογίζομαι.Τι είναι οι άντρες;Και πόσα είδη υπάρχουν;Και πόσα απ' αυτά τα είδη έχω γνωρίσει εγώ;Είναι ο άντρας φίλος λέω,ο άντρας πού γουστάρεις και σε γουστάρει αλλά φοβάται να το δείξει,ο άντρας πού στο δείχνει αλλά εσύ δεν τον γουστάρεις,ο άντρας πού εσύ θεωρείς φίλο κι αυτός βαθιά μέσα του λιώνει,ο άντρας πού λιώνεις εσύ αλλά θα φας τα μούτρα σου γιατί θα σε πηδήξει και θα φύγει,ο άντρας πού θα πηδήξεις εσύ και θα φύγεις και σπανιότατα είναι ο άντρας πού σε θέλει ω ναι.Και τον θέλεις κι εσύ.Και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα.Ω ναι.Τους έχω γνωρίσει όλους μπορώ να πω.Και μίλάμε δεν μπορώ να διαλέξω ποιος άντρας θα μου κάνει το λιγότερο κακό.Ο Φίλος;;ΜΟυαχαχχαχα.Και γιατί στο τέλος να θέλουμε αυτόν πού δεν μπορούμε να έχουμε;Γιατί να θέλουμε αυτόν πού είναι μαλάκας;Θα σου πω γιατί.Γιατί αυτό πού θα νιώσεις την πρώτη φορά πού θα σε φιλησεί θα ναι πιο δυνατό απ΄όλα τα φιλιά πού έχεις νιώσει.Γι' αυτό σου λέω και σένα μην αργείς.Γιατί αργείς.Αλκοολ και άντρες.Ο χειρότερος συνδυασμός για ένα Σάββατο βράδυ και μια Κυριακή πρωί.Και τα δύο προκαλούν εθισμό.ΚΑι για νατα ξεπεράσεις χρειάζεται απεξάρτηση.Δύσκολη η απεξάρτηση.Δεν έχω να πω άλλα τώρα.Γιατί δεν έχω πιει.Όχι εντάξει απλά ακόμαι μισο κοιμάμαι.Δεν υπάρχει πιο αστείο πράγμα στον κόσμο να πηγαίνεις το πρωί στη σχολή σου και να σου λέει ο καθηγητής ότι άμα μιλήσεις θα μεθύσουν ακόμα και τα βιβλία.Ένα χαμόγελο με διαπερνάει εκείνη τη στιγμή και δε νιώθω ντροπή μόνο χαρά.Γι' αυτό και γω λοιπόν σου λέω κάνε αυτό πού νιώθεις.Γιατί τελικά αυτό είσαι και συ.'Ενας πόθος πού αρνείται να κάνει έρωτα με ότι έχει ερωτευτεί. Nick cave- I put a spell on you
Εβελίνα.

2 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger CultureBoy είπε...

thewro megali eironia pou oles oi gunaikes theorite twn euato sas thimata kai emas tous kakous...apo thn pleura tou antra (pisteuw pos simfonei kai to megalitero kommati me auta pou tha pw) 3 einai oi typoi kai allos den yparxei. Autos pou se goustarei "eksoterika" h "eswterika", autos pou se goustarei "eksoterika" kai "eswterika" kai autos pou apla den se goustarei.
Oi alles katigories pou les oles simperilamvontai se autes tis 3.
To provlima einai oti esy ksereis ti pezei kai mporeis eukola kai na ksexoriseis kai na dialekseis. Egw "o antras" oute na sas katigoriopoiisw mporw oute na dialexw.

O logos ?
Poly apla den ksereis pote ti theleis.

Oso gia to poto kai tous ithikous fragmous gia to an prepei na se kirieuei h na eisai esy kirios tou euatou egw to mono pou mporw na pw me sigouria einai pos me voithise na grafw atoma pou den to aksizoun ekei pou tous armozei...prosopika methismenos den ekana pote kati to opio na metaniosa ypervolika kai exw frontisei otan pinw na peritrigirizomai apo atoma pou pinoun kai auta kai kserw pou den tha enoxlithoun isa isa tha goustaroun pou tha vriskomai se authn thn katastasi.

Spaste ta taboo! ziste opos goustarete eseis kai mhn afine na sas zoun oi polloi.

:)

1 Μαρτίου 2010 - 10:07 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger triantafillos είπε...

..enas po8os anikanos na kanei erwta me oti exei exei erwteutei..parapanw apo po8os,ligotero apo erwtas,aselgeia pou fobatai ton idio ths ton po8o kai den apofasizei thn praksh ths idwnhs,giati fobatai thn idwnh...
...me duo lekseis mporw na perigrapsw olh sou thn zwh.... "8a h8ela" kai amesws meta "den tolmw"you put your spell on me ...

... h eutixeia exei polla epipeda...h kaluterh stigmh ths einai otan thn prokaloume stous allous xwris na to katalabainoume...xwris na to prospa8oume...xwris na to epidiwkoume...

thanks...
kai mhn ksexnas!

1 Μαρτίου 2010 - 3:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα