Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Rape me.

Φόβος.Όχι για το σήμερα.Για το αύριο.Όχι για το χθες αλλά για το μετά.Αλήθεια αν είχα μηχανή του χρόνου πόσα πράγματα θα άλλαζα και πόσα δε θα έκανα.Τελικά τι είναι προτιμότερο;Να μετανιώσω για κάτι πού έκανα ή για κάτι πού δεν έκανα.Δεν έχω αποφασίσει.Πόσο γλυκός είναι ο φόβος όταν έχω δίπλα μου εσάς.Πόσο σημαντική νιώθω.Δε με νοιάζει τίποτα άλλο όταν είμαι γύρω σας γιατί εσείς ορίζεται την ευτυχία μου εσείς απαλύνετε τον πόνο μου εσείς διώχνετε τους φόβους μου εσείς μου κρατάτε το χέρι εσείς με παίρνετε αγκαλιά εσείς μου δίνετε κουράγιο εσείς μ' αγαπάτε εσείς είστε εκεί εσείς ΘΑ είστε εκεί.Ναι ξέρω ένας φίλος δεν αρκεί.Ούτε 5 αρκούν.Είναι όμως αρκετό για να μη νιώθεις μόνος.Είναι αρκετό για να βλέπεις ένα φως κάθε φορά πού κάποιος σου κλείνει την πόρτα κάθε φορά πού κάποιος σου κόβει τα φτερά.Είναι αρκετό να ξέρεις ότι θα κλάψεις με λιγμούς όμως λίγο πιο δίπλα είναι κάποιος πού θα σου σκουπίσει τα δάκρυα.Και ναι ξέρεις και συ τι είναι αυτό πού πραγματικά μου λείπει τι είναι αυτό πού θέλω όμως είσαι εκεί και μου καλύπτεις τα κενά.Είσαι εκεί και μου δίνεις κουράγιο για το αύριο όποιο και να ναι αυτό.Αν με ρωτούσες και να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω πού θα διάλεγα να είμαι θα σου απαντούσα ''Με τις φίλες μου τα μπάζα''.Γιατί ένα μπάζο είμαι και γω.Τουλάχιστον είμαστε όλες μπάζα.Και δεν μπορείς να διανοηθείς πόση ευτυχία μπορεί να σου προσφέρει ένα μπάζο.Ω όχι δε μπορείς.Κι αν δεν βγουν όλα έτσι όπως τα θέλω,κι αν τελικά δεν μου βγει σε καλό κι αν τελικά πληγωθώ κι αν τελικά όλοι είναι μαλάκες ξέρω ότι ναι αυτές είναι εκεί.Και είναι έτοιμες ακόμα και να δείρουν κάποιον για μένα.Ναι το πιστεύω.Γιατί και γω είμαι.Γι αυτές θα έκανα τα πάντα.Αλήθεια τα πάντα.Γι αυτό δεν έχει νόημα να ασχολούμαι για το αύριο με σένα ή με σένα.Γιατί έχω το σήμερα μ' αυτές.Φοβούνται με το φόβο μου πονάνε με τον πόνο μου νιώθουν αυτά πού νιώθω χαίρονται με τη χαρά μου και ελπίζουν όσα ελπίζω.Και τρέχουν βραδιάτικα στα φαρμακεία να αγοράσουμε ''σιρόπι για το στομάχι''.Μπορώ να αντιμετωπίσω και σένα και σένα και τον κόσμο όλο.Φτάνει να χω αυτές δίπλα μου.Και πρόσεχε.Γιατί θα τις βρεις μπροστά σου.Ντοντ μες αραουντ γουιθ ας.ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.Αααα και ποιος ποιος ποιος το κάνει το καμός;;;Καλό ξημέρωμα.
Ε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα