Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010

We still got time.

Μέρες μουντές.Παράξενες μέρες.Άλλοι φεύγουν άλλοι επιστρέφουν άλλοι έρχονται για να μείνουν κι άλλοι απλά περνούν.Τι να πιστέψω τι να κρατήσω;Ν' αφεθώ;Να κρατηθώ;Να ονειρευτώ;Να ερωτευτώ;Τι σκατά;Πού είναι η αλήθεια;Σε σένα;Σε μένα;Σε μας;Υπάρχει αύριο;Η δεν θα υπάρξει καν το σήμερα;Γιατί έχω σβήσει το χθες και περιμένω.Είναι παιχνίδι το ξέρω.Κι έχω χαθεί.Αλλά δεν έχω χάσει.Έχω απλά χαθεί.Δείξε μου το δρόμο.Όχι το σωστό.Τον όμορφο.Φοβάμαι.Φοβάσαι.Το ξέρω.Αλλά θέλω.Ναι θέλω.Υπάρχουν στιγμές πού γνωρίζουμε ανθρώπους και τους χάνουμε πριν τους κάνουμε δικούς μας.Προτιμούμε να χαθούμε μέσα μας να ξεχαστούμε να ξεχάσουμε.Εγώ δεν ξέρω τι κάνω.Κάνω κάτι και μετά το μετανιώνω.Σκέφτομαι τι πρέπει και τι είναι σωστό.Ποτέ τι θέλω.Ποτέ.Θέλω να πάω μια βόλτα.Θέλω να γελάσω.Τα κάνω αυτά κάθε μέρα αλλά κάτι λείπει.Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άνθρωπος πού δεν του λείπει κάτι.Και ποιος είναι αυτός πού μας σπρώχνει να παίρνουμε αποφάσεις;Και πού ξέρουμε αν οι αποφάσεις αυτές είναι σωστές;Κι αν χάνω τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου περιμένοντας κάτι μοναδικό πού ίσως να μην έρθει ποτέ;Τότε τι;Μόνοι μας είμαστε όλοι καταβάθως.Ένα σώμα και ένα μυαλό γεμάτο σκέψεις,καμμένες σκέψεις,γεμάτο τρέλα.Ξυπνάς το πρωί και σκέφτεσαι αν είσαι ευτυχισμένος.Ποτέ δεν είσαι.Ναι το ξέρω ότι δεν είσαι.Κάνε κάτι γι αυτό.Εγώ δεν κάνω.Προσποιούμαι ότι κάνω.Δες μια ταινία και ζησε την.Έχει πλάκα.Έχει ενδιαφέρον.Έχει νόημα.Βρες κάποιον και αγκάλιασε τον.Νιώσε.Άγγιξε.Και μην κάθεσαι να γράφεις μαλακίες σαν αυτές πού γράφω εγώ.Προσπαθώ να βάλω σε τάξη την παράνοια πού υπάρχει μέσα στο μυαλό μου και είναι ο μόνος τρόπος πού μπορώ να το κάνω.Ίσως και να μπερδεύομαι περισσότερο.Όμως..Όμως τι;Δεν ξέρω τι .Ένα γιατί είναι η ζωή.
Ε.

2 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger SKan είπε...

"Ξυπνάς το πρωί και σκέφτεσαι αν είσαι ευτυχισμένος.Ποτέ δεν είσαι.Ναι το ξέρω ότι δεν είσαι.Κάνε κάτι γι αυτό.Εγώ δεν κάνω."

Ήδη έκανες την αρχή...Αν βοηθήσεις να την κάνει κ ακόμα ένας(ή και πολλοί) μαζί σου θα ευτυχήσεις...

24 Μαρτίου 2010 - 9:51 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Eβελίνα. είπε...

ax..klaps...

29 Μαρτίου 2010 - 6:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα