Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Για μένα εκεί να μη ρωτάς..

Νεύρα.Πίεση.Πνίγομαι.Άνθρωποι.Ψεύτικοι άνθρωποι.Εγωιστές.Αναίσθητοι.Απότομοι.Επιφανειακοί.Κενοί.Δεν εκτιμάνε.Δεν προσφέρουν.Δεν πονάνε.Μόνο ζητάνε.Κι όμως εσύ παλεύεις για να κρατήσεις αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή σου.Όσοι είχα δίπλα μου όσοι αγάπησα φεύγουν.Σαν να μην υπήρξαν ποτέ.Απλά φεύγουν.'Οχι δε θα τους κάνω τη χάρη.Εγώ θα φύγω πρώτη.Και για μια στιγμή στη ζωή τους θα νιώσουν την ανάγκη μου.Άνθρωποι πού δεν μιλάν την ίδια γλώσσα με μένα,δε βλέπουν τα ίδια χρώματα δεν ονειρεύονται τα ίδια όνειρα.Άνθρωποι πού είναι δίπλα μου.Αλλά άμα ψάξεις βαθιά θα βρεις απλώς την όψη τους.Όλη μου τη ζωή θα δινα και τη ζωή μου γιθα κάποιους ανθρώπους.Θα έδινα τα πάντα.Θα έκανα τα πάντα.Θα γκρέμιζα τα πάντα.Θα έχτιζα τα πάντα.Δεν είμαι αδύναμΗ.Είμαι απλά εκεί.Έφτασε η στιγμή πού πρέπει να σηκωθώ και να φύγω από εκεί.Αν δεν παίρνω αυτό πού αξίζω θα ψάξω να το βρω αλλού.Δεν με νοιάζει αν θα πονέσουΝ.εγΏ πονάω καιρό τώρα.Είναι η ευκαιρία τους να ψάξουν κι αυτοί βαθιά να βρούνε την αλήθεια.Εγώ κουράστηκα να ζω μια ζωή για τους άλλους.Κουράστηκα να κουράζομαι.Αυτή τη στιγμή έχω ανάγκη να πάρω και όχι να δώσω.Και θα το κάνω όσο κι αν πονάει θα το κάνω.Γιατί μπορεί κάποιοι τώρα να μην καταλαβαίνουν όταν όμως δεν θα μαι ΕΚΕΙ θα καταλάβουν.The drama queen is back.To pack...

E.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα