Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Είναι οι άνθρωποι μου έλεγες πουλιά σαν χειμωνιάσει πάντα μακριά πετάνε..


Άνθρωποι.Περίεργα όντα.Άραγε αλλάζουν ποτές;Κι αν αλλάζουν γιατί αλλάζουν;Φταίει ένας έρωτας;Φταίει μια επιτυχία ή μια αποτυχία;Φταίει η πολλή αγάπη πού παίρνουν ή η πολλή αγάπη πού δίνουν;Ώπα κάνω λάθος.Αυτό φταίει όταν αλλάζουν προς το καλό.Τι γίνεται όταν αλλάζουν προς το κακό όμως;Πώς είναι να νιώθεις ότι εξαπατήθηκες;Πώς είναι να νιώθεις τον άλλο ένα ξένο;Άραγε η υπομονή έχει όρια;Η αγάπη αντέχει;Δεν ξέρω.Ίσως και να αντέχει.όΜΩς όταν υπάρχει η αδικία αρχίζει η επανάσταση.Είμαι υπέρ αυτής της επανάστασης.Θες κάτι;Διεκδίκησε το.Σ' ενοχλεί κάτι;σΤΆΣΟΥ στο ύψος σου και δείξτο.Μη φοβάσαι την απόρριψη.Είναι προτιμότερο να φοβάσαι μη σε χάσουν οι άλλοι.Ποιος είναι αυτός πού θα μου πει τι να κάνω.Ποιος είναι αυτός πού θα μου πει τι να νιώθω;Με ποιο δικαίωμα μου λες πώς κάνω λάθος;Εσύ αναρωτήθηκες ποτέ αν κάνεις το σωστό;ΠΑΛΕΨΕ γι' αυτό πού σου αξίζει.Κι αν βγείς χαμένος σε ποσότητα μην ανησυχείς αργά ή γρήγορα θα βγεις κερδισμένος σε είδος.Δεν σε δέχονται γι' αυτό πού είσαι;ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ.Μην τους αφήσεις να μη σε δεχτούν.Αστους εσύ.Και αν φοβάσαι τη μοναξιά,προτιμάς να έχεις κάτι πού σε πληγώνει για να μη νιώθεις μόνος;Κάποιες φορές η μοναξιά είναι καλύτερη και στην τελική ποτέ κανείς δεν είναι μόνος.Απλά να.Είναι αυτή η απορία πώς κάποιοι άνθρωποι είναι σαν αυτές τις σαλαμάνδρες η μάλλον τους χαμαιλέοντες δεν ξέρω καν πώς γράφεται,πού απλά προσαρμόζονται με τις καταστάσεις.ΤΟυσ βολεύεις εσύ για την τετάρτη;Ε την τετάρτη θα σε πάρουν ένα τηλέφωνο να δουν τι κάνεις.ΑΧΑΧαχαχ υποκριτές.Κάποιοι άνθρωποι φοβούνται αυτούς πού τους ξέρουν πραγματικά.Δεν ξέρω γιατί.Ίσως και γω να το φοβάμαι.'Ομως ποτέ δεν υποκρίνομαι.Πάντα κάνω και πάντα θα κάνω και θα λέω αυτό πού νιώθω κι ας πληγώνει τους άλλους.Τουλάχιστον θα ξέρω πώς είμαι αληθινή και πώς δίνω στους άλλους ότι αντέχω να δώσω.Δεν είναι μια επανάσταση πού τώρα ξεκινάει.Έχει να κάνει με εφήμερες σχέσεις.Πάντα έξω θα πέσεις.Πάντα απροειδοποίητα θα γίνει η μετάλλαξη.Και κανείς δεν σε πιστεύει όλοι σε θεωρούν τρελό υπερβολικό τραγικό.ΙΤ'ς οκ.Μου φτάνει πού εγώ ξέρω την αλήθεια.

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω. Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω. Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω. Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω. Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω. Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ. Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ. Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι. Και πως αν θέλω περισσότερα να δω, σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι. Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω. Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω. Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω. Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθω

Δεν είσαι ποτέ μόνος.Ακόμα και οι σκέψεις σου σου κρατάνε συντροφιά.
Το πάμε ξανά.'Ανθρωποι έρχονται και φεύγουν.Δεν χρειάζεται να τους διώξεις.Αν έχουν σκοπό να φύγουν θα φύγουν από μόνοι τους κι αν θέλουν να γυρίσουν θα βρουν αυτοί τον τρόπο.

Ε.

3 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger γελα ρε είπε...

'σε θυμαμαι παντα να φευγεις'

28 Σεπτεμβρίου 2010 - 7:16 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger SKan είπε...

και με μισο ποδι και παλι ωραια τα λες!

29 Σεπτεμβρίου 2010 - 11:47 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Eβελίνα. είπε...

ουφ.και αχ.

3 Οκτωβρίου 2010 - 5:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα