Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Απρόσμενο.

Ναι μία μέρα σαν όλες τι άλλες.Ή μάλλον όχι μία μέρα χειρότερη απ' τις άλλες.Κι αυτοί πού έχεις ανάγκη δεν είναι εδώ.Κάποιοι επειδή δεν μπορούν κάποια επειδή δεν θέλουν και άλλοι επειδή εγώ δε θέλω.Άλλη μια μέρα προσπάθειας για επιβίωση από αυτή τη μιζέρια και τη μαυρίλα πού επικρατεί.Δεν έχω συνηθίσει έτσι εγώ.Εγώ όλη μέρα ήμουν απασχολημένη όλο είχα κάτι να κάνω δεν είχα χρόνο να σκεφτώ πόσο μάλλον χρόνο για να φιλοσοφήσω.Και τώρα τι;Έχω ένα πόδι πού μ έκανε ενάμιση μήνα να σέρνομαι και να σαπίζω να σκέφτομαι τι θέλω και τι όχι.ήρθε και η βροχή και τα κανε χειρότερα.Ήρθαν και κάτι απρόσμενες στιγμές και γέμισαν το μυαλό μου απορία σκέψεις αισθήματα και καρδιοχτύπια.Ποια είμαι τελικά; Και τι είναι αυτό πού θέλω;Τι μου λείπει;Και έχω άραγε μετανειώσει για κάτι πού έκανα ή για κάτι πού δεν έκανα;Ξέρω για ένα πράγμα πού μετανειώνω.Πού εμπιστεύτηκα ανθρώπους πού δεν έπρεπε πού πίστεψα σε ένα αύριο μαζί τους ένα αύριο πού ήδη χθες αποτελούσε παρελθόν.Πονάει να το ζεις αυτό.Πονάει να το βλέπεις,Νιώθεις πώς θα ανοίξει η πόρτα και θα έρθει μια τεράστια αγκαλιά να σε ζεστάνει.Μια αγκαλιά πού δεν έρχεται ποτέ.'Ετσι και γω "μεθάω τις λύπες μου σε άθλιες γιορτές"..Θέλω να φωνάξω.ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.Θέλω να δείξω την αλήθεια.Δε βαριέσαι τζάμπα χρόνος.Θέλω ένα λόγο για να σηκώνομαι απ το κρεβάτι το πρωί.Ένα λόγο να παίρνω τα μάτια μου από αυτή τη γαμημένη οθόνη.Μου χες πει πριν καιρό πώς δεν σου έχω αφιερώσει κανένα κείμενο μου.Πώς να το κάνω όταν δεν είσαι εδώ;όταν έχεις φύγει εδώ και καιρό;Ζω για το αύριο.Γι αυτό θα σηκωθώ αύριο απ το κρεβάτι.Για να παραλάβω αυτό πού καθυστέρησε σήμερα.Ναι είναι όλα μαύρα.Ναι υπάρχει ένα τεράστιο κενό.Είναι έτοιμο να γεμίσει.Καλό ξημέρωμα.
Ε.

1 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger SKan είπε...

ΣΗΚΩ!
οχι απ το κρεβατι.απ τον πατο.
παρτο αποφαση, πατα το γερο ποδι κατω, βαλε δυναμη και πηδα.
θα εντυπωσιαστεις με το ποσο ψηλα μπορεις να φτασεις αν το προσπαθησεις...

12 Οκτωβρίου 2010 - 2:33 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα