Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011

Γιατί;


Γιατί γράφω ξανά;Γιατί γύρισα νωρίς;Γιατί δεν είμαι ακόμα έξω;Γιατί πρέπει να ξυπνήσω νωρίς;Γιατί πρέπει να κοιμηθώ μόνη;Γιατί δεν είσαι εδώ;Γιατί έφυγες;Γιατί δεν ήρθες;Γιατί δεν θα ρθεις;Γιατί μου λείπεις;Γιατί δε σου λείπω;Γιατί δε σε συναντάω;Γιατί έχεις εξαφανιστεί;Γιατί δε μου μιλάς;Γιατί δε μου λες την αλήθεια;Γιατί δε σε ξεχνάω;Γιατί με ξέχασες;Γιατί σ αγαπάω;Γιατί δε μ' αγαπάς;Γιατί δε με μισείς;Γιατί σε μισώ;Γιατί δε μου στέλνει μνμ;Γιατί να του στείλω;Γιατί δεν μου μιλάει στο τσατ;Γιατί να του μιλήσω;Γιατί με βρίζουν;Γιατί τους βρίζω;Γιατί πονάω;Γιατί χαίρομαι;Γιατί πίνω;Γιατί δε μιλάω;Γιατ΄φοωάμαι το σκοτάδι;Γιατί είμαι χοντρή;Γιατί είμαι ψηλή;Γιατί είμαι όμορφη;Γιατί είμαι άσχημη;Γιατί είναι ωραία;Γιατί δεν έχω λεφτά;Γιατί δεν έχω φίλους;Γιατί έχω φίλους;Γιατί με θέλει;Γιατί δε με θέλει;Γιατί μου μιλάει;Γιατί δε με φιλάει;Γιατί με φίλησε;Γιατί δε με παίρνει αγκαλιά;Γιατί απατάει τη γκόμενα του;Γιατί δεν απατάει τη γκόμενα του;Γιατί με απάτησε;Γιατί δε με έχει ανάγκη;Γιατί σε έχω ανάγκη;Γιατί ξενυχτάω;Γιατί ακούω μουσική;Γιατί κλαίω;Γιατί δεν κλαίει;Γιατί δε γελάω;Γιατί τραγουδάω;Γιατί μου αρέσει η βροχή;Γιατί δεν μου αρέσουν τα λεωφορεία;Γιατί έχω μυστικά;Γιατί μου κύβεις την αλήθεια;Γιατί δε μου κερνάει ένα ποτό;Γιατί δε νοιάζεται;Γιατί δεν χωρίζει;Γιατί χωρίσαμε;Γιατί με άφησε;Γιατί τον άφησα;Γιατί την άφησα να φύγει;Γιατί δεν πάλεψα;Γιατί έκλεισα τα μάτια;Γιατί έκλεισα τα αυτιά;Γιατί είμαι μικρή;Γιατί είμαι μεγάλη;Γιατί τους κρίνω;Γιατί με κρίνουν;Γιατί ονειρεύομαι;Γιατί τα όνειρα δεν γίνονται πραγματικότητα;Γιατί βλέπω ταινίες;Γιατί η ζωή δεν είναι ταινία;Γιατί δεν με ξέρεις;Γιατί σε γνώρισα;Γιατί δεν με εκτιμάνε;Γιατί με ντρέπεσαι;Γιατί να ντρέπομαι;Γιατί φοβάμαι;Γιατί φοβάσαι;Γιατί μπερδεύεσαι;Γιατί με κορόιδεψες;Γιατί δε μου πήρε δώρο;Γιατί δε με πήρε μαζί του;Γιατί πληγώνομαι;Γιατί σε άφησα να με πληγώσεις;Γιατί εκδικούμαστε;Γιατί εξαρτάται η ζωή μας από άλλους;Γιατί ασχολούμαστε με τους αλλους;Γιατί η ζωή είναι αδικη;Γιατί δεν έχω δίκιο;Γιατί δεν ένιωσε έτσι για μένα;Γιατί δεν συνεχίσαμε μαζί;Γιατί έχει χαθεί ο ρομαντισμός;Γιατί οι άνθρωποι έχουν κατάθλιψη;Γιατί ο καιρος είναι μουντός;Γιατί κρυώνουμε;Γιατί υπάρχει η θάλασσα;Γιατί όταν ακούω αυτό το τραγούδι το μόνο πού θυμάμαι είσαι εσύ;Γιατί υπάρχουν πρότυπα;Γιατί υπάρχουν κανόνες;Γιατί με διατάζεις;Γιατί δεν είμαστε ελεύθεροι;Γιατί να μη γίνω διάσημη;Γιατί ξεχνάμε με τα χρόνια;Γιατί γερνάμε;Γιατί αρρωσταίνουμε;Γιατί υπάρχει ο χρόνος;Γιατί δεν είχες χρόνο;Γιατί κοιμόμαστε;Γιατί δεν είμαστε ξύπνιοι;Γιατί υπάρχουν στιγμές σαν κι αυτή;Γιατί να μη μιλάμε με στίχους;Γιατί κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό;Γιατί ζητάμε συγγνώμη;Γιατί δε μου πες ποτέ τι ήμουν για σένα;Γιατί ερωτευόμαστε;Γιατί φεύγει ο έρωτας;Γιατί δεν βρίσκω το άλλο μου μισό;Γιατί φοράει αυτά τα ρούχα;Γιατί σε πειράζει το πώς ντύνομαι;Γιατί είμαστε ρατσιστές;Γιατί κανείς δεν επαναστατεί;Γιατί δεν μας σώζει η τέχνη;Γιατί είσαι τόσο ηλίθια;Γιατί εμπιστευόμαστε τους φίλους μας;Γιατί οι φίλοι μας μας απογοητεύουν;Γιατί είσαι εγωιστής;Γιατί είμαι τόσο ευαίσθητη;Γιατί δε σου μιλάω;Γιατί φοβάμαι να ζήσω;Γιατί;Γιατί το γιατί δεν τελειώνει ποτέ;

Τελειώνει॥Εκεί πού ξεκινάει η επόμενη ερώτηση॥

"Αν...."


Καλό ξημέρωμα॥

Ε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα